BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 21, 2011

Banyak benda nak buat.

Time aku dok penang dulu.
Cita cita aku nak balik buat bilik la.
Tapi taktau bila nak boleh buat.
Bila sampai ja hari nak buat,
rasa baloq la pulak nak buat
lagipun duit pun tak banyak.
Dah setaun dah perasan.NASIB.
Tahun depan sungguh la kot.
Dulu time bilik dok elok takmau.
mau ada graffiti. Nah amik hang graffiti.
Rasa macam serabut la pulak tgk
semua semua tu kat wall.Dulu time
darjah 6,ada tv takmau. kata semak.
Lani mau pulak
hmm =.=''
manusia manusia

Mana aku nak cari duit hah ? Nak buat bilik .
Hmm.Takkan nak BERUMAH lagi kot or
mintak kat parents ?

ishh,dari aku benti keja dulu nih
aku dok igt takmau menyusah makpak dah.

nak buat bilik ni kalau boleh aku nak bagi duit aku setengah.

No comments:

Post a Comment