BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 26, 2011

BETOI


Yang ni aku sokong. betoi jugak apa yg dia kata ataupun
perangai pak aku sama dgn perangai pak dia.
HAHAHA.
dulu time form 1 nak p lawan badminton,aku dah masuk semi final kot.
Tgk tgk dalam keta pak aku kata macam dia kata.
hg takpayah la main teruk teruk. main besa besa dah la.HAHAHA
pastu setiap tindakan aku mesti dipersoal.ayah aku suspek aku macam jenayah jugak la.

contoh 1 :Aku kluaq malam bawak bag,stg mesti pak aku tanya
ada apa dalam bag tu.pastu dia mai check la,padahal laptop ja pon.

contoh 2 :Malam tu aku ride sekerat jalan tgk tgk tayar takdak angin.
pastu,aku balik la nak boh angin. aku boh angin tayar kat tepi keta.
pastu pak aku bukak pintu rumah then dia tanya hg amik apa tepi tu ?
hg buat apa kat cerok tu ?

contoh 3:Petang tu nak p tangkap gambaq. aku galas tripod nak kluaq.
dok atas moto dah then pak aku balik kerja.dia turun keta,pastu dia kata
haii pelik aih.tu lopman bawak apa tu ? ada apa dalam bag tu ?
HAHAHAHA

tu ja la

hah. ada satu lagi nak habaq.
membe membe aku ramai kata parents aku sporting.depa taktau lagi
HAHA.depan orang sporting la parents aku. cuba dok dalam rumah tgk.
hilang teruih sporting depa. mak aku keja beletiaq ja. sama la pak aku pon.
kadang kadang kena marah sebab membe dok mai lepak dalam rumah then
buat hingaq pulak. aku malas nak kata apa dekat membe membe.

aku banyak dok defend membe aku ja sebelum ni.
masuk ja tahun 2011 aku tak defend dah depa. sebab aku tau
apa yang mak aku marah tu mesti ada kes.macam hisap rokok dalam bilik aku.
bukan mak aku nak marah saja saja.

aku tunggu masa nak luah kat kawan kawan ja ni. tapi taktau bila.

No comments:

Post a Comment