BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 7, 2011

INI


Tengah kecek mengecek ayah aku untuk membeli ini
hehe.
biasa la. kerja takdak. harap duit makpak ja la .
tu pun aku simpan jugak. untuk menambah nambah kan.
duit sekolah.every day i go to school.
i did not bring money. i only have a cigarettes to sells.
duit sekolah aku sehari 10rggt dimasuk kan ke dalam tabung.
campur dgn duit rokok 9rggt untung juga dimasukkan kedalam tabung.
HEHEHE. semua 12rggt duit rokok. amik 9rggt ja. lagi 3rggt.
aku beli rokok untuk esok pulak.


tapi aku tak berapa minat sangat dengan fixie ni.
kalau ayah aku nak beli la kat aku. aku takmau rasanya.
aku nak soh dia beli d90 :). sebab fixie aku boleh beli atau buat
sendiri.kalau beli pun tak la mahal sgt. yang murah ada
promax around 500 ja. betoi dak ?
buat masa la ni. kena beli la fixie. moto takdak. hadoii.

IT'S MY LIFE :)

No comments:

Post a Comment